. Love Is Beautiful .

26 April 2012

Sahabat tersayang :')



Hei sahabat.
Aku Nur Hazwani. mungkin 'bekas' kepada kawan korang. right? Takpa. aku terima even aku macam nii.
k aku nak minta maaf kalau aku y buad salah. Aku takda nita nak jadi kan keadaan macam nii. Maaf

'k' : Aku takpernah nak salahkan kau. Kau y salah anggap aku cuma nak korang sedar y aku sentiasa nak bersama korang. Aku takperli korang. Aku cuma nak korang. Aku dengan RR dah renggang korang sebagai kawan juga , kenapa taknak tolong aku berbaik dengan dia balik? hmm , aku tengok korang macam suka jee aku gaduh dengan RR ? Yelah, aku gaduh dengan RR je. Then kenapa 'K' buad aku takwujud? Sampai nak pinjam barang aku pun rasa macam jijik. Eh? Hmm, takpa.  Huhh. Ktakpa. Aku minta maaf sekali lagi. Aku harap lepasni korang dapat bekerjasama dengan aku, kawan korang y jahat dan taksehebat kawan-2 y lain ;') Aku sedar aku siapa. Mungkin taklayak untukk berkawan dengan korang. kan ? Takpalah

 'F' : Kau, taksalah apa apa. takpaa. maaf walaupun :'>

'N' Kau takda apa apa, kau okey jee. Maaf walaupun :')

'A' Kau pun, takda apa apa . Maaf walaupun :'>

'K' , 'F' , 'N' , 'A' dan terutamanya 'RR'. Aku sayang korang TERAMAT ! ;')
Maafkan aku. Aku harap dapat bekerjasama dengan korang balik. If takdapat. Takpa. Aku rela. If perkara tuh bole buad korang bahagia.

Aku harap, dan aku taknak ada perasaan 'kebencian' disetiap pertalian persahabatan kita. Aku harap :'>

'AKU MINTA MAAF SAHABAT'

Jyeahh wani . Relaksss. #Menaipdengantitisanairmata.



From kawan anda y tidak sehebat y lain :

              NUR HAZWANI BINTI SAZALI

No comments:

Post a Comment