. Love Is Beautiful .
videokeman mp3

3 November 2011

Yang pergi takkan kembali . Bersabar sayang .


Myra , aku harap kau tabah ken hati kayy ?
Mula-2 memang aku takpercaya y lee da pegi .
Sebab aku fk kau maen-2 jer . Then lelame tuh aku tgok sume ckp pcl lee ,
Aku tgok wall lee , amin and kau .
Rupe-2nyer memang betol dia da  pegi .
Weyhh . aku sebagai mem kau harap kau okey and bole stabilken diri .
Aku thuu memang sua na trime ken ?
Na buad macam mane , Allah lebih sayangken dia .
Kau memang kena redha .
Kau jangan slalu menangis . Teringatken dia sangat .
Sebab t allahyarham taktenang dekat sane t .
Lebih-2 lagi orang y dia sayang .
Hmm , harap kau faham .
Kau mesti terosken hidup kay .
Egad , dia teros ken hidup .
Jangan mundur .
Y pegi memang takbole kembali .
Kau kena tolong dia dekat sane .
Dengan doa + solat untok dia .
Harap dia tenang .

Y atas ny gamba arwah lee ,
Maaf myra . amek gmba dia takbgythu kau .

Lee , walaupuwn aku takpernah jumpe kau ,
Takenal diri kau sangat .
Tapi kau mem aku punya boyfie ,
Aku harap kau tenang dekat sane weyhh .
Aku harap sangat .
Insya'Allah , slagi aku mampu berdoa ntok kau ,
Aku doa kay .
Thanks sebab jaga mem aku slame ny .
Al-Fatihah .


CREDIT TOO : Myra Zara's



                                                     -BEPATIENTHONEY-

No comments:

Post a Comment