. Love Is Beautiful .
videokeman mp3

9 June 2011

JYeahhhh !!

Woaaaahhh , penad punyer pcl cmlm , ari ny bangon kuwl 11lbyh doh --'

Yealhaa , cmlm , aku BER-shift-2 Webcam nan Raihan , Naquidin n Ramai lgy lhaa , 
Penadd wooo --'
Act , memang best webcam nan korang :DD
Raihan --> dapat jugakk aku lepasken wndu aku dekat kau ken . cmlm Webcam dr  kuwl 1 hingga kuwl 2 dowh :DD .. da lha MEM-Buly aku cmlm , buad aku jelez jeh nan makanan y kau tunjuk tuh , buken na bgy cked :PP
HAAHAHAHAAHAHA !
Act , t Webcam lgy naaa ? ^__^
*Seyuiz bext XD
Thanx taw Raihan layan aku cmlm , cmp Ter-tyti aku cmlm ken Rai ?
HAHAHA ! Da ngantok tahap gaban da tuh cmlm , then + lagy nan masalah ex couple aku tuh ,
Pergggghhh ! memang otak aku BINGAI r cmlm jalan ctea dy en ..
Ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ :DDDD


ThanxThanxThanxThanxThanxThanxThanxThanxThanx !!
Looooooooooooooooooooooooveyouuu ! :*

No comments:

Post a Comment