. Love Is Beautiful .
videokeman mp3

23 June 2011

#Bacea jerhlaa . tana bacea sudaa .

You ,

Mesty da bahagiea skrunk ken ?
Yealhaa na chat puwn kekadang da skrunk ny ken .
Kekadang tuh i y kenea tego you dulue . i tataw kenapea you jadii macam ny .
Mungkin cbb perangai i koyd yunk ? #Yunk pulak aku ny ==' , melalot jerlhaa .
Hmmm , anyway .. i hope cgt you bahagiea yunk . #Yunk lagi ==' ta abesh-2 lhaa aku ny .
You na tanyea bole ?
You sayang i taa ? #Ececeh . kau ny wanie . Jangan perasan gilaaa =='
Sayang macam manea ?
Sukea berkawan nan i taa ?
Sukea dengan perangai i ta ?
Lagu ap y buad you teringat dekat i ? #Takdapat lagi kea ? Cr cepad ! Hee~
Perangai i y manea buad you taa sukea ?
You rase i ny baek taa ? # ^^' haha~
##Cowy banyak perkataan 'yunk' . Hee~
##Cowy banyak asking you ^^'

4 Capital (M) !

Thanx text aku cmlm . tetbe jer kau text ken ?
Kau katea kau WINDU aku ?
JYeahh ! Aku WINDU KAU LEBYH weyh ^^'
Aku swoh kau lupeaken aku . but kau tana ^^'
Kau memang still sayang aku ken ? #Perasan gilooo =='
Kau tana TINGGAL ken aku ken weyh ?
PROMISE taw !!
Egad aku ALWAYS keryh !
HOPE KAU BAHAGIEA SAYANG ! 
#Cowy aku panggil kau sayang ^^' Aku da TERAMAT WINDUKEN KAU WEYH  =='

Ny post pasal abang angkad tersayang !

Abang thanx lhaa buad adeq geli sama belalang ngokkngek tuh !
Abang Haziq , Abang Azman n my bestie boy !
Thanx banyak-2 dowh =='
Abang Azman -->
Abang da dapat pegang tangan adeq , teroz tanaa lepas ken ?
Na balek br lepasken =='
Da lhaa buad adeq punyea tangan sakedd =='
Merah-2 pulak tuh =='
Then cakap adeq GEWMOK !
Dy y GEWMOK ! BANYAK LEMAK !
Tapi agak kepeng~ #Macam manea tuh ? *Jangan banyak tye lhaa gilaa =='
Aplhaa abang ny~
Act , thanx buad adeq --> Hamper na nagesh , Ketawea , Meraong dekat c tuh ^^'
Laen kali buad lhaa lagi , adeq memang sukea =_______='
##Tengah perli nyy --' Janganlhaa banggea pulakk .

K lhaa-2 GTG mao tytoo ! My Bear sudaa panggil !
Bear --> Wait 4 meeeeeeee ! I'm coming !

                      ZzZzZzZzZzZzZzzZzZzZZZzZzZzZZzZzZZZzzZzzZzZzzZ

No comments:

Post a Comment